Terminarz

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation
ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
DataTutuł webinariumPrelegenci
01.09.JAK POSTAWIĆ SZKOŁĘ ON-LINE -PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI? Materiały edukacyjne platformy „Włącz Polskę”Agnieszka Matys-Foley
Tomasz Bastkowski
03.09.JAK WZMACNIAĆ MOTYWACJĘ WEWNĘTRZNĄ, CZYLI DLACZEGO KARY I NAGRODY NIE DZIAŁAJĄ?Kinga Maciaszczyk
07.09.ZESPÓŁ ASPERGERA – CHARAKTERYSTYKA ZABURZENIA ORAZ PODSTAWY DIAGNOZY I TERAPIIdr hab. prof. Marta Korendo
09.09.JAK ZBUDOWAĆ PRZEDSZKOLE I PO CO? PROGRAM MODELOWEGO PRZEDSZKOLA.Agnieszka Przybyciel-Koszorz
Katarzyna Gurzawska
Tomasz Bastkowski
11.09.ZACZYNAM PRACĘ W SZKOLE POLONIJNEJ- DROGOWSKAZY DLA NAUCZYCIELA. DOBÓR MATERIAŁÓW NAUCZYCIELA POLONIJNEGO.Lucyna Bzowska
Alina Godlewska
14.09.METODY AKTYWIZUJĄCE. GRY I ZABAWY JĘZYKOWE. TIK W DYDAKTYCE SZKOLNEJ. 4-8, LO.Agnieszka Matys
16.09.ETAPY NAUKI CZYTANIA – ROZWIJANIE KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH.dr Katarzyna Sedivy-Mączka
18.09.
ĆWICZENIA POZNAWCZE WSPOMAGAJĄCE NAUKĘ CZYTANIA. CZĘŚĆ I
dr Katarzyna Sedivy-Mączka
22.09.ORTOGRAFIA NA WESOŁO. JAK UCZYĆ GRAMATYKI DZIECKO DWUJĘZYCZNE? KL.4-8Agnieszka Matys
24.09.CIEKAWOŚĆ POZNAWCZA DZIECKA-CO ROBIĆ BY JĄ ROZWIJAĆ?Kinga Maciaszczyk
25.09.SZTUKA, FILOZOFIA, INNOWACYJNY I NAUKOWY LWÓW NA PODSTAWIE DOROBKU TEODORA AXENTOWICZA ORAZ ROMANA INGARDENA. Lekcje dla klas 4-8 oraz liceum poświęcone Patronom 2020 roku oraz rocznicowym wydarzeniom historycznym.Joanna Prusak
Tomasz Bastkowski
28.09.METODY AKTYWIZUJĄCE W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ (Nawiązanie do Podstawy Programowej uczniów uczących się poza granicami kraju).Lucyna Bzowska
30.09.NOWOCZESNA EDUKACJA HISTORYCZNA W OPARCIU O GRY, KOMIKSY, FILMY I MATERIAŁY INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ.Zespół IPN
dr Grzegorz Łeszczyński
Łukasz M. Pogoda
DataTutuł webinariumPrelegenci
01.10.
PODRÓŻE JANA PAWŁA II, HISTORIA DROGI DO WOLNOŚCI. TOLERANCYJNY JAK POLAK. RZECZPOSPOLITA WIELOKULTUROWA I WIELOJĘZYCZNA. Lekcje dla klas 4-8 oraz liceum poświęcone Patronom 2020 roku oraz rocznicowym wydarzeniom historycznym.
Tomasz Bastkowski
02.10.NEUROBIOLOGICZNA WIEDZA O PRZYCZYNACH DYSLEKSJI A PRAKTYKA DIAGNOSTYCZNA.dr hab. prof. Marta Korendo
05.10.
MODEL SZKOŁY POLONIJNEJ ŁĄCZĄCEJ NOWOCZESNĄ EDUKACJĘ, PRACĘ ZESPOŁOWĄ ORAZ EFEKTYWNY PROGRAM. PROMOCJA LOKALNA I GLOBALNA.
Tomasz Bastkowski
07.10.ĆWICZENIA POZNAWCZE WSPOMAGAJĄCE NAUKĘ CZYTANIA. CZĘŚĆ IIdr Katarzyna Sedivy- Mączka
09.10.Z GEOMETRIĄ DOOKOŁA ŚWIATA, CZYLI LEKCJE MATEMATYKI Z WYKORZYSTANIEM GOOGLE MAPS.Dominik Merkun
Paweł Zieliński
13.10.ELEMENTY LITERATURY POLSKIEJ W NAUCZANIU WCZESNOSZKOLNYM. (Nawiązanie do Podstawy Programowej uczniów uczących się poza granicami kraju).Alina Godlewska
Aneta Zawacka-Uveges
Lucyna Bzowska
15.10.JAK POŁĄCZYĆ NAUCZANIE Z PERSPEKTYWĄ ROZWOJU PSYCHOSPOŁECZNEGO DZIECKA?Kinga Maciaszczyk
19.10.
JAK UCZYĆ HISTORII POLSKI DZIECI POLONIJNE? PROGRAM, METODY AKTYWIZUJĄCE, APLIKACJE SŁUŻĄCE DO ĆWICZEŃ I POWTARZANIA WIADOMOŚCI Z LEKCJI.
Joanna Prusak
21.10.JAK KREATYWNIE UCZYĆ ORTOGRAFII? ORTOGRAFIA NIE MUSI BYĆ NUDNA!Prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska Rożek
23.10.JAK UCZYĆ CZYTAĆ? TRUDNOŚCI W NAUCE CZYTANIA W RÓŻNYCH GRUPACH WIEKOWYCH.Prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska Rożek
27.10.
GWARY POLSKIE CZYLI GEOGRAFIA NA LUDOWO OD BAŁTYKU AŻ PO TATRY.
Marzena Panfil
29.10.WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI I POSTAWY, CZYLI SŁÓW KILKA O KOMPETENCJACH.Kinga Maciaszczyk
DataTutuł webinariumPrelegenci
03.11.LEKCJE HISTORII DLA KLAS 0-3 DEDYKOWANE WYDARZENIOM HISTORYCZNYM I PATRONOM ROKU 2020 W OPARCIU O NOWOCZESNE NARZĘDZIA NAUCZANIA. TWORZENIE SCENARIUSZA ZAJĘĆ.Tomasz Bastkowski
Joanna Prusak
05.11.BIOLOGIA I ŚRODOWISKO JAKO DWA GŁÓWNE CZYNNIKI ROZWOJU DZIECKA.Kinga Maciaszczyk
10.11.IMPREZY MASOWE I OKOLICZNOŚCIOWE. WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA. OLIMPIADA ZDALNA. GRUPA ROBOCZA. XXI WIEK ZAPUKAŁ DO DRZWI. NOWOŚĆ NIE WYPIERA, NOWOŚĆ UBOGACA.Tomasz Bastkowski
12.11.JAK POLSKA I POLACY WPŁYWALI NA LOSY ŚWIATA – CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ LEKCJE DEDYKOWANE ROCZNICOWYM WYDARZENIOM HISTORYCZNYM W OPARCIU O NOWOCZESNE NARZĘDZIA NAUCZANIA. TWORZENIE SCENARIUSZA ZAJĘĆ.Tomasz Bastkowski
Joanna Prusak
16.11.ELEMENTY GEOGRAFII I HISTORII POLSKI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJAlina Godlewska
Aneta Zawacka-Uveges
18.11.ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM. SKUTECZNE NAUCZANIE PISEMNYCH FORM WYPOWIEDZI. KLASY 4-8 I LO.Agnieszka Matys
20.11.CZY MATEMATYKA MUSI BYĆ NUDNA? GRY I ZABAWY NA LEKCJACH MATEMATYKI. 4-8 LODominik Merkun
Paweł Zielińsk
23.11.ZABAWY SYLABOWE W GRUPACH PRZEDSZKOLNYCH I WCZESNOSZKOLNYCH.Alina Godlewska
Aneta Zawacka-Uveges
25.11.NIESAMOWITY LEOPOLD TYRMAND, PIEWCA MIŁOŚCI, NIEZŁOMNOŚCI, WIERNOŚCI ZASADOM. PATRON PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I KULTYWATOR WSZYSTKIEGO, CO STOŁECZNE I WARSZAWSKIE. TWORZENIE WARSZAWSKIEJ GRY PLANSZOWEJ I TERENOWEJ. Lekcje dedykowane klasom 4-8 i liceum poświęcone Patronom 2020 roku oraz rocznicowym wydarzeniom historycznym.Tomasz Bastkowski
Marzena Panfil
27.11.NOWOCZESNE FORMY NAUKI GEOGRAFII. MORZE BAŁTYCKIE. KLIMAT POLSKI.Tomasz Bastkowski
Marzena Panfil
30.11.KTO TY JESTEŚ? FILOZOFIA DLA MALUCHÓW. WSTĘP DO FILOZOFII W DUCHU ROMANA INGARDENA. MALUJEMY Z TEODOREM AXENTOWICZEM.Tomasz Bastkowski
DataTutuł webinariumPrelegenci
02.12.NOWOCZESNE AKTYWNE TECHNOLOGIE W EDUKACJI.Agata Zakrzewska-Okrojek
04.12.
GORSET CZY SKRZYDŁA? ROLA DOŚWIADCZENIA MIGRACYJNEGO W ŻYCIU DZIECI I MŁODYCH DOROSŁYCH.
dr Stella Strzemecka
07.12.PROGRAMOWANIE SYSTEMU JĘZYKA POLSKIEGO DZIECI DWUJĘZYCZNYCH. JĘZYK MATEMATYKI W DZIAŁANIU.dr Elżbieta Ławczys
09.12.CZYTANIE TEKSTU ZE ZROZUMIENIEM. PISANIE OD SYLABY DO SPÓJNEGO TEKSTU.
dr Elżbieta Ławczys
Lucyna Bzowska
11.12GRAMATYKA W DZIAŁANIU W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ.dr Elżbieta Ławczys
Alina Godlewska
Lucyna Bzowska
14.12.PRACA Z TEKSTEM KULTURY. SPOSÓB NA LEKTURĘ, JAK ZACHĘCIĆ DO CZYTANIA UCZNIÓW KLAS 4-8 ?(lektury obowiązkowe i nieobowiązkowe).Agnieszka Matys
16.12JĘZYK EMOCJI DLA DZIECI DWUJĘZYCZNYCH ORAZ DWUKULTUROWYCH. DZIENNICZEK WYDARZEŃ. JAK ROZMAWIAĆ Z DZIECKIEM WIELOJĘZYCZNYM, ABY NAS ROZUMIAŁO?dr Elżbieta Ławczys
18.12.KIM (WŁAŚCIWIE) JESTEM?DYLEMATY TOŻSAMOŚCIOWE DZIECI MIGRANTÓW I MŁODYCH DOROSŁYCH.dr Stella Strzemecka

Nasza misja

Edukacja ma czynić ludzi lepszymi. Ma dawać szczęście, umiejętności i wiedzę potrzebną nie tylko w dzieciństwie, ale i w dorosłym życiu.

Edukacja ma pomóc odnaleźć uczniom i studentom odpowiedzi na ich własne pytania: Kim jestem? Dokąd idę? Jaki jest sens i cel mojego życia oraz bycia w grupie, ojczyźnie, w świecie?

Dzieci, młodzież i dorośli uczą się tylko wtedy, gdy ich to interesuje, ma zastosowanie i daje satysfakcję.

Nasza wizja

Proponowane przez Szkołę SEN i Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów KLANZA metody aktywizujące i teatralizacja zajęć, pozwalają na utrzymanie uwagi uczniów w trakcie lekcji online, odciążenie rodziców i realizację zadań znanych w edukacji stacjonarnej, praktycznie w relacji jeden do jednego.

Polonijna Szkoła Online Klanzy i SEN ukazuje w zupełnie innym świetle zdalną edukację i edukację w ogóle, gdzie w centrum jest spotkanie uczniów i nauczycieli.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer

lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego TUTAJ