+48 575 594 146

Data wydarzenia:

Godzina: 

Czas trwania: 

3 wrzesień 2020

19:00 (czasu polskiego)

około 90 min

JAK WZMACNIAĆ MOTYWACJĘ WEWNĘTRZNĄ, CZYLI DLACZEGO KARY I NAGRODY NIE DZIAŁAJĄ?

Zapraszamy na drugi z cyklu 44 webinarów,
wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Wydarzenie finansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej

Organizatorzy:

Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA

Polska Szkoła SEN w Dublinie

Kontakt:

Marianna Brzozowska  +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski    +353 87 952 54 62

Zapraszamy na powtórkę naszego drugiego webinaru z cyklu Polonijna Szkoła Online.
Miłego oglądania!

NAgranie

materiały dodatkowe

POLECANE PUBLIKACJE

AGENDA

JAK WZMACNIAĆ MOTYWACJĘ WEWNĘTRZNĄ, CZYLI DLACZEGO KARY I NAGRODY NIE DZIAŁAJĄ?

  • Dowiesz się, jaka jest różnica między motywacją zewnętrzną i wewnętrzną, i która z nich jest najczęściej rozwijana w domu i szkole.

  • Zrozumiesz, dlaczego kary i nagrody nie przynoszą oczekiwanych efektów, a nawet są przeszkodą w rozwoju potencjału dziecka.

  • Zdobędziesz zestaw praktycznych wskazówek, jak wspierać dziecko w rozwoju jego motywacji wewnętrznej.

  • Będziesz świadomym uczestnikiem procesu metamorfozy, a może i sam rozwiniesz skrzydła.

  • Przekonasz się, że Ty też masz sprawczą moc.

PRELEGENTKA

Kinga Maciaszczyk

Magister filologii polskiej- specjalność nauczycielska, magister psychologii- specjalność psychologia społeczna, logopeda i terapeuta pedagogiczny oraz surdopedagog. Konsultant Szkoła z TVP (klasa 4 SP). Psycholog, trener, szkoleniowiec. 

Prowadzi warsztaty z zakresu psychologii i procesu nauczania, doradca metodyczny w „Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli” ZCEMiP w Szczecinie, współpracuje z „Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli Wspólnota Polska” jako trener ODN, prowadzący webinaria, kursy online, warsztaty i szkolenia dla nauczycieli polonijnych. 

W pracy dydaktycznej łączy wiedzę z zakresu psychologii z metodyką nauczania języka polskiego. Zafascynowana neurodydaktyką, neurokognitywistyką i psychologią pozytywną, nieustannie poszukuje inspirujących innowacyjnych i kreatywnych metod nauczania języka polskiego i wspierania rozwoju psychofizycznego ucznia, podzielając zdanie Plutarcha, że Umysł nie jest naczyniem, które trzeba napełnić, lecz ogniem, który należy rozniecić.