Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
3 wrzesień 2020
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
JAK WZMACNIAĆ MOTYWACJĘ WEWNĘTRZNĄ, CZYLI DLACZEGO KARY I NAGRODY NIE DZIAŁAJĄ?
Zapraszamy na drugi z cyklu 44 webinarów,
wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu.
Wydarzenie finansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej
Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA
Polska Szkoła SEN w Dublinie
Kontakt:
Marianna Brzozowska +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski +353 87 952 54 62
Zapraszamy na powtórkę naszego drugiego webinaru z cyklu Polonijna Szkoła Online.
Miłego oglądania!
NAgranie
materiały dodatkowe
POLECANE PUBLIKACJE
- Dweck Helen - Nowa psychologia sukcesu
- Gordon Thomas - Wychowanie bez porażek
- Gordon Thomas - Wychowanie bez porażek w szkole
- Kohn Alfie, Wychowanie bez nagród i kar
- Mazlish Adele, Faber Elaine - Jak mówić, by dzieci nas słuchały. Jak słuchać, by dzieci do nas mówiły
- Mazlish Adele, Faber Elaine, Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i szkole
- Rosenberg Marshall, Porozumienie bez przemocy
- Obsesja doskonałości (2015), reż. Małgorzata Łupina
- Alfabet (2013), reż. Erwin Wagenhofer
- Thomas Curran (TEDMED 2018), Our dangerous obsession with perfectionism is getting worse (Niebezpieczna obsesja na punkcie perfekcjonizmu coraz większy zagrożeniem)
AGENDA
JAK WZMACNIAĆ MOTYWACJĘ WEWNĘTRZNĄ, CZYLI DLACZEGO KARY I NAGRODY NIE DZIAŁAJĄ?
- Dowiesz się, jaka jest różnica między motywacją zewnętrzną i wewnętrzną, i która z nich jest najczęściej rozwijana w domu i szkole.
- Zrozumiesz, dlaczego kary i nagrody nie przynoszą oczekiwanych efektów, a nawet są przeszkodą w rozwoju potencjału dziecka.
- Zdobędziesz zestaw praktycznych wskazówek, jak wspierać dziecko w rozwoju jego motywacji wewnętrznej.
- Będziesz świadomym uczestnikiem procesu metamorfozy, a może i sam rozwiniesz skrzydła.
- Przekonasz się, że Ty też masz sprawczą moc.
PRELEGENTKA
Kinga Maciaszczyk
Magister filologii polskiej- specjalność nauczycielska, magister psychologii- specjalność psychologia społeczna, logopeda i terapeuta pedagogiczny oraz surdopedagog. Konsultant Szkoła z TVP (klasa 4 SP). Psycholog, trener, szkoleniowiec.
Prowadzi warsztaty z zakresu psychologii i procesu nauczania, doradca metodyczny w „Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli” ZCEMiP w Szczecinie, współpracuje z „Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli Wspólnota Polska” jako trener ODN, prowadzący webinaria, kursy online, warsztaty i szkolenia dla nauczycieli polonijnych.
W pracy dydaktycznej łączy wiedzę z zakresu psychologii z metodyką nauczania języka polskiego. Zafascynowana neurodydaktyką, neurokognitywistyką i psychologią pozytywną, nieustannie poszukuje inspirujących innowacyjnych i kreatywnych metod nauczania języka polskiego i wspierania rozwoju psychofizycznego ucznia, podzielając zdanie Plutarcha, że Umysł nie jest naczyniem, które trzeba napełnić, lecz ogniem, który należy rozniecić.