Data wydarzenia:

Godzina: 

Czas trwania: 

14 wrzesień 2020

19:00 (czasu polskiego)

około 90 min

METODY AKTYWIZUJĄCE. GRY I ZABAWY JĘZYKOWE. TIK W DYDAKTYCE SZKOLNEJ. 4-8, LO.

Zapraszamy na szóste z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej

Organizatorzy:

Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA

Polska Szkoła SEN w Dublinie

Kontakt:

Marianna Brzozowska  +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski    +353 87 952 54 62

AGENDA

METODY AKTYWIZUJĄCE. GRY I ZABAWY JĘZYKOWE. TIK W DYDAKTYCE SZKOLNEJ. 4-8, LO.

  • Dowiesz się, jak wzmacniać motywację wewnętrzną ucznia poprzez stosowanie metod aktywizujących, gier i zabaw.

  • Zrozumiesz dlaczego pierwsze 3 minuty zajęć są kluczowe dla dalszego przebiegu lekcji.

  • Pokażę Ci w jaki sposób rozpocząć zajęcia lekcyjne, aby wzbudzić  zainteresowanie uczniów i utrzymać go w „ głodzie” informacyjnym.

  • Podpowiem Ci, gdzie szukać inspiracji i pomysłów do gier i zabaw dydaktycznych.

  • Otrzymasz zestaw praktycznych wskazówek jak korzystać z bazy edukacyjnych zasobów cyfrowych do wykorzystania na Twoich lekcjach.

PRELEGENTKA

Agnieszka Matys Foley

Nauczyciel języka polskiego oraz angielskiego z wieloletnim dorobkiem w pracy dydaktycznej w Polsce oraz w środowisku polonijnym.

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie w Gdańsku oraz studiów podyplomowych Nauczanie Języka Polskiego i Kultury na Uniwersytecie Śląskim. 16 lat doświadczenia w edukacji , w tym 10 lat w Szkole Polonijnej SEN w Dublinie, gdzie pełni funkcję wicedyrektora, prowadzi zajęcia z języka polskiego jako dziedziczonego, lektorat dla obcokrajowców, koordynuje pracę i prowadzi szkolenia dla zespołu polonistów.

Współautorka licznych scenariuszy lekcji i materiałów edukacyjnych. Konsultantka merytoryczna kampanii „Kto ty jesteś”, propagującej dwujęzyczność i podtrzymywanie języka ojczystego wśród rodzin na emigracji. W obszarze jej zainteresowań jest rozwój mowy i języka u dzieci dwujęzycznych, zastosowanie metod aktywizujących i elementów glottodydaktyki w nauczaniu języka polskiego oraz kształcenie językowe dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.

Prywatnie dumna mama trójki w pełni dwujęzycznych dzieci oraz żona zakochanego w Polsce Irlandczyka.