Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
30 września 2020
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
NOWOCZESNA EDUKACJA HISTORYCZNA W OPARCIU O GRY, KOMIKSY, FILMY I MATERIAŁY INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ.
Zapraszamy na kolejne z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu
Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej
Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA
Polska Szkoła SEN w Dublinie
Kontakt:
Marianna Brzozowska +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski +353 87 952 54 62
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego webinarium z cyklu Polonijna Szkoła Online. Miłego oglądania!
NAgranie
materiały dodatkowe
AGENDA
NOWOCZESNA EDUKACJA HISTORYCZNA W OPARCIU O GRY, KOMIKSY, FILMY I MATERIAŁY INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ.
Przekonasz się, jak bogatą ofertę edukacyjną skierowaną do uczniów i nauczycieli posiada Instytut Pamięci Narodowej.
Zapoznasz się z możliwościami wykorzystywania materiałów IPN w nauczaniu szkolnym (publikacje, wystawy, komiksy, materiały audio-wideo) – dostępne online i do pobrania bezpłatnie.
Dowiesz się, jakie gry edukacyjne posiada Instytut w swojej ofercie i jak z nich korzystać.
Poznasz nowy konkurs organizowany przez IPN skierowany do uczniów szkół polonijnych.
Zdobędziesz wiedzę na temat cyklicznych wydarzeń i projektów organizowanych przez IPN.
PRELEGENCI
dr Grzegorz Łeszczyński
Doktor historii (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2012), pracownik Biura Edukacji Narodowej IPN. Specjalizuje się w najnowszej historii Polski (po 1945 r.) ze szczególnym uwzględnieniem dziejów Kościoła, niezależnego ruchu ludowego i opozycji demokratycznej. Autor trzech książek i kilkudziesięciu artykułów i broszur, redaktor szóstego tomu Pro memoria kard. Stefana Wyszyńskiego. Nauczyciel mianowany, przez siedem lat pracował na wszystkich szczeblach edukacji w warszawskich szkołach.
Łukasz M. Pogoda
Jest pracownikiem Biura Edukacji Narodowej Instytutu Pamięci Narodowej. Jest odpowiedzialny za edukacyjne gry planszowe publikowane przez IPN. Poza obowiązkami redakcyjnymi projektuje również gry i działa jako grafik. Przed przyjściem do Instytutu pracował w branży gier komputerowych, mediach i wydawnictwach pełniąc różne role. Zaprojektował sam lub z innymi autorami osiem gier planszowych, m.in. „Basilica”, „Sawanna”, „Odkrywcy Kultur” oraz „ORP »Orzeł«” dla IPN. Wykłada także w Warszawskiej Szkole Filmowej projektowanie gier.