Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
15 października 2020
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
JAK POŁĄCZYĆ NAUCZANIE Z PERSPEKTYWĄ ROZWOJU PSYCHOSPOŁECZNEGO DZIECKA?
Zapraszamy na kolejne z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu

Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej
Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA
Polska Szkoła SEN w Dublinie
Kontakt:
Marianna Brzozowska +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski +353 87 952 54 62
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego webinarium z cyklu Polonijna Szkoła Online. Miłego oglądania!
NAgranie
materiały dodatkowe
AGENDA
JAK POŁĄCZYĆ NAUCZANIE Z PERSPEKTYWĄ ROZWOJU PSYCHOSPOŁECZNEGO DZIECKA?
dowiesz się, jakie ważne zmiany następują w rozwoju psychospołecznym dziecka i nastolatka w okresie dzieciństwa i adolescencji,
odkryjesz, dlaczego czasem dorosłym trudno jest „dogadać się” z dzieckiem/uczniem,
zrozumiesz trudności, z jakimi boryka się dziecko i nastolatek,
poznasz sposoby, jak wykorzystać potencjał dziecka i nastolatka, by wspierać ich w rozwoju,
uświadomię Ci, jak ogromną i ważną rolę odgrywają w życiu dzieci i młodzieży dorośli.
PRELEGENTKA

Kinga Maciaszczyk
Magister filologii polskiej specjalność nauczycielska (Uniwersytet Szczeciński; pięcioletnie jednolite studia stacjonarne), magister psychologii specjalność psychologia społeczna (Uniwersytet Szczeciński; pięcioletnie jednolite studia stacjonarne), logopeda i terapeuta pedagogiczny (Uniwersytet Szczeciński; studia podyplomowe) oraz surdopedagog (ODN Gloker; kurs kwalifikacyjny). Konsultant Szkoła z TVP (klasa 4 SP). sycholog, trener, szkoleniowiec.
Prowadzi warsztaty z zakresu psychologii i procesu nauczania, doradca metodyczny w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli ZCEMiP w Szczecinie, współpracuje z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli Wspólnota Polska jako trener ODN, prowadzący webinaria, kursy on-line, warsztaty i szkolenia dla nauczycieli polonijnych.
W pracy dydaktycznej łączy wiedzę z zakresu psychologii z metodyką nauczania języka polskiego. Zafascynowana neurodydaktyką, neurokognitywistyką i psychologią pozytywną, nieustannie poszukuje inspirujących innowacyjnych i kreatywnych metod nauczania języka polskiego i wspierania rozwoju psychofizycznego ucznia, podzielając zdanie Plutarcha, że Umysł nie jest naczyniem, które trzeba napełnić, lecz ogniem, który należy rozniecić.










