Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
21 październik 2020
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
JAK KREATYWNIE UCZYĆ ORTOGRAFII? ORTOGRAFIA NIE MUSI BYĆ NUDNA!
Zapraszamy na kolejne z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu

Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej
Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA
Polska Szkoła SEN w Dublinie
Kontakt:
Marianna Brzozowska +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski +353 87 952 54 62
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego webinarium z cyklu Polonijna Szkoła Online. Miłego oglądania!
NAgranie
Dostęp do pliku wideo zablokowany.
Czas przenzaczony na dostęp do nagrania upłynął.
materiały dodatkowe
AGENDA
JAK KREATYWNIE UCZYĆ ORTOGRAFII? ORTOGRAFIA NIE MUSI BYĆ NUDNA!
Dowiesz się jak uczy się mózg, w jaki sposób pracuje lewa i prawa kora mózgu.
Zrozumiesz dlaczego uczenie reguł nie może być skuteczne.
Poznasz techniki opanowania prawidłowej pisowni w zabawie.
Wyzwolisz własną kreatywność w konstruowaniu nowych technik.
PRELEGENTKA

Prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska Rożek
Psycholog, logopeda – kieruje Katedrą Logopedii i Zaburzeń Rozwoju w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Jest także dyrektorem merytorycznym Centrum Metody Krakowskiej. Zainteresowania naukowe dotyczą autyzmu, dysleksji, dwu i wielojęzyczności, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Jest twórcą Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®, wykorzystywanej w przedszkolach, szkołach, poradniach w Polsce, w Międzynarodowej Szkole CSI w Lyonie, w Szkole SEN w Dublinie. Stworzoną przez siebie Metodę Krakowską opisała w książkach; Metoda krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci. Z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa, 2014, Kraków: Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej. Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego. Słuch, i Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego 2019, Kraków: Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej. Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego. Ruch. 2020, Kraków: Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej. Wypromowała 14 doktorantów.










