Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
23 październik 2020
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
JAK UCZYĆ CZYTAĆ? TRUDNOŚCI W NAUCE CZYTANIA W RÓŻNYCH GRUPACH WIEKOWYCH.
Zapraszamy na kolejne z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu

Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej
Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA
Polska Szkoła SEN w Dublinie
Kontakt:
Marianna Brzozowska +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski +353 87 952 54 62
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego webinarium z cyklu Polonijna Szkoła Online. Miłego oglądania!
NAgranie
Dostęp do pliku wideo zablokowany.
Czas przenzaczony na dostęp do nagrania upłynął.
materiały dodatkowe
AGENDA
JAK UCZYĆ CZYTAĆ? TRUDNOŚCI W NAUCE CZYTANIA W RÓŻNYCH GRUPACH WIEKOWYCH.
Dowiesz się kiedy i dlaczego dzieci mogą mieć problemy z dekodowaniem pisma.
Poznasz fascynujące neurobiologiczne podłoże umiejętności czytania.
Zobaczysz jak czytanie w dwóch językach zmienia korę mózgową dziecka.
Poznasz strategię wprowadzania w świat pisma dzieci w wieku 3-4 lat, 5-6 lat i 7-8 lat.
PRELEGENTKA

Prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska Rożek
Psycholog, logopeda – kieruje Katedrą Logopedii i Zaburzeń Rozwoju w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Jest także dyrektorem merytorycznym Centrum Metody Krakowskiej. Zainteresowania naukowe dotyczą autyzmu, dysleksji, dwu i wielojęzyczności, nabywania i rozwoju systemu językowego dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Jest twórcą Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®, wykorzystywanej w przedszkolach, szkołach, poradniach w Polsce, w Międzynarodowej Szkole CSI w Lyonie, w Szkole SEN w Dublinie. Stworzoną przez siebie Metodę Krakowską opisała w książkach; Metoda krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci. Z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa, 2014, Kraków: Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej. Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego. Słuch, i Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego 2019, Kraków: Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej. Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego. Ruch. 2020, Kraków: Wydawnictwo Centrum Metody Krakowskiej. Wypromowała 14 doktorantów.










