+48 575 594 146

Data wydarzenia:

Godzina: 

Czas trwania: 

18 listopad 2020

19:00 (czasu polskiego)

około 90 min

ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM. SKUTECZNE NAUCZANIE PISEMNYCH FORM WYPOWIEDZI. KLASY 4-8 I LO.

Zapraszamy na kolejne z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu

Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej

Organizatorzy:

Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA

Polska Szkoła SEN w Dublinie

Kontakt:

Marianna Brzozowska  +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski    +353 87 952 54 62

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego webinarium z cyklu Polonijna Szkoła Online. Miłego oglądania!

NAgranie

materiały dodatkowe

AGENDA

ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM. SKUTECZNE NAUCZANIE PISEMNYCH FORM WYPOWIEDZI. KLASY 4-8 I LO.

  • Dowiesz się, co sprawia uczniom największą trudność w procesie pisania i czytania po polsku oraz w jaki sposób wspierać ich w rozwijaniu tych umiejętności językowych.

  • Zrozumiesz, dlaczego  tak ważne jest zachęcanie do czytania oraz jak ta umiejętność jest bezpośrednio powiązana z procesami rozumienia tekstu, pisania oraz krytycznego myślenia.

  • Zdobędziesz zestaw praktycznych wskazówek i pomysłów na aktywności z zakresu redagowania wypowiedzi pisemnych oraz aktywnego czytania.

  • Przekonasz się, że Ty też potrafisz obudzić w uczniach zapał do  pisania oraz wewnętrzną motywację i chęć do pracy z tekstem.

  • Zrozumiesz dlaczego żyrafy muszą dobrze pływać 😉

PRELEGENKA

Agnieszka
Matys-Foley

Wicedyrektor Polskiej Szkoły SEN w Dublinie.

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie w Gdańsku oraz studiów podyplomowych Nauczanie Języka Polskiego i Kultury na Uniwersytecie Śląskim. 16 lat doświadczenia w edukacji , w tym 10 lat w Szkole Polonijnej SEN w Dublinie, gdzie pełni funkcję wicedyrektora, prowadzi zajęcia z języka polskiego, koordynuje pracę zespołu polonistów oraz jest współautorką licznych scenariuszy lekcji i materiałów edukacyjnych w zakresie dwujęzyczności i glottodydaktyki.