Data wydarzenia:
Godzina:
Czas trwania:
18 listopad 2020
19:00 (czasu polskiego)
około 90 min
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM. SKUTECZNE NAUCZANIE PISEMNYCH FORM WYPOWIEDZI. KLASY 4-8 I LO.
Zapraszamy na kolejne z cyklu 44 webinarium, wchodzących w skład szkoleń Polonijnej Szkoły Online. Zapisz się już dzisiaj, aby uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu

Wydarzenie współfinansowane ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej
Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów
i Animatorów KLANZA
Polska Szkoła SEN w Dublinie
Kontakt:
Marianna Brzozowska +48 575 594 146
Tomasz Bastkowski +353 87 952 54 62
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego webinarium z cyklu Polonijna Szkoła Online. Miłego oglądania!
NAgranie
materiały dodatkowe
AGENDA
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM. SKUTECZNE NAUCZANIE PISEMNYCH FORM WYPOWIEDZI. KLASY 4-8 I LO.
Dowiesz się, co sprawia uczniom największą trudność w procesie pisania i czytania po polsku oraz w jaki sposób wspierać ich w rozwijaniu tych umiejętności językowych.
Zrozumiesz, dlaczego tak ważne jest zachęcanie do czytania oraz jak ta umiejętność jest bezpośrednio powiązana z procesami rozumienia tekstu, pisania oraz krytycznego myślenia.
Zdobędziesz zestaw praktycznych wskazówek i pomysłów na aktywności z zakresu redagowania wypowiedzi pisemnych oraz aktywnego czytania.
Przekonasz się, że Ty też potrafisz obudzić w uczniach zapał do pisania oraz wewnętrzną motywację i chęć do pracy z tekstem.
Zrozumiesz dlaczego żyrafy muszą dobrze pływać 😉
PRELEGENKA

Agnieszka
Matys-Foley
Wicedyrektor Polskiej Szkoły SEN w Dublinie.
Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie w Gdańsku oraz studiów podyplomowych Nauczanie Języka Polskiego i Kultury na Uniwersytecie Śląskim. 16 lat doświadczenia w edukacji , w tym 10 lat w Szkole Polonijnej SEN w Dublinie, gdzie pełni funkcję wicedyrektora, prowadzi zajęcia z języka polskiego, koordynuje pracę zespołu polonistów oraz jest współautorką licznych scenariuszy lekcji i materiałów edukacyjnych w zakresie dwujęzyczności i glottodydaktyki.